از تو می نويسم زيبای من

از تو می نويسم زيبای من…

از تو می نويسم که فرياد رفتن براوردی و نرفتی.

از تو می نويسم که ديروزت رو پشت سر گذاشتی و پا به فردا می زاری.

از تو می نويسم که لحظه به لحظه عاشقتری…

از تو می نويسم ای بهترينم که هميشه مظهر پاکی بودی برام

از تو می نويسم که قصه گوی دلمی٫

از تو می نويسم که هميشه عاشقت بودم

از تو می نويسم که صورت گرمی داری٫لبهايی گرمتر و دلی به گرمی آتشفشان

از تو می نويسم که قطره ای از اشکت يه درياست

از تو می نويسم که تفاوطت با ماه در يک کلمست٫تو زيبا تری

از تو می نويسم که تصوير واژگون من رو دوباره ايستاده کردی

از تو می نويسم چون کسی رو جز تو در اين توفان ندارم

از تو می نويسم چون اگه تو نباشی نابودم

از تو می نويسم چون از من نوشتی

از تو می نويسم تا دلم با تو باشه

از تو می نويسم تا وقتی که توانی در اين دستهاست

می نويسم روی ذره ذره ی دلم که هميشه عاشقت خواهم بود

 

 

اولاش من می نویسم ادامه رو با هم . . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:, |